Tidsregistrering hos Tandlæger

Vi har hos SmartTID mange års erfaring med tidsregistrering hos tandlæger. Vi har nogle af de større landsdækkende kæder som kunder og har derigennem fået indgående kendskab til branchen og ikke mindst de overenskomster og typiske lokalaftaler der er. Det gælder personalegrupper som klinikassistenter, tandplejere, tandteknikere og administrativt personale.

Vi har også eksempler på at tandlægerne registrerer tid, men oftest gør de ikke. Der er ofte mange forskellige mødetider i spil på grund af et ønske og behov for forskellige mødetider samt deltidsansættelser. Alt dette håndteres i SmartTID.

Der bliver ofte monteret en SmartTID Terminal i hver klinik hvor personalet kan stemple ind og ud, håndtere deres fravær, følge med i ferie, afspadsering og andre saldi. SmartTID er en 100% online cloud løsning, så alle data fra alle klinikker er tilgængelig samlet i administrationen med det samme.

SmartTID skaber tryghed hele vejen rundt

På terminalerne i den enkelte klinik kan personalet også følge med i hvem der har fravær som ferie og afspadsering samt se hvem der er mødt ind. SmartTID Terminalerne kan også sagtens kombineres med SmartTID Phone, hvis man ønsker alle, eller nogle af funktionerne tilgængelige her.

Via SmartTID Portal kan registreringer godkendes og evt. rettes af administrativt personale i den enkelte klinik og/eller i hovedadministrationen.
Med en løsning fra SmartTID kan I nemt få digitaliseret jeres tidsregistrering, få skabt overblik og have sikkerhed for at de gældende regler overholdes. Det skaber tillid og tryghed hele vejen rundt.