Lønsystemer

DataLøn er et nemt lønsystem, der integrerer til SmartTID via API, så dine løndata nemt flyttes. SmartTID står for tidsregistrering og håndtering af overenskomster, mens DataLøn er eksperter i håndtering og udbetaling af løn. DataLøn laver løn for 60.000 små og mellemstore danske virksomheder og tilbyder telefonisk support samt integration til økonomisystemer som e-conomic og NAV. Du har også mulighed for at få personalejuridisk rådgivning, kontrakttjek, lovlig opsigelse mv. Dataløn integration til SmartTID

ProLøn har i over 30 år hjulpet danske virksomheder til at effektivisere deres lønadministration. Det har de gjort ved at udvikle standardløsninger tilpasset SMV’er og specifikke brancher. ProLøn tilbyder cloud-baserede lønsystemer til små- og mellemstorevirksomheder og deres løn-partnere. ProLøn servicerer over 11000 danske virksomheder, og tilbyder gratis support via telefon og email. SmartTid intergrerer til ProLøn via API.

Danløn – Nemt, sikkert og billigt lønsystem

Med Danløn får du et brugervenligt lønsystem, der gør dit arbejde med løn nemt og overskueligt. Du opretter dig på et øjeblik, og så er du i gang. Du betaler kun pr. lønseddel, og der er ingen skjulte gebyrer eller andre omkostninger. Du har det fulde overblik hele vejen, og du kan kontrollere alt, inden du godkender – uanset om du udbetaler fast løn eller timeløn. Holder du også styr på HR-opgaver, kan du med Danløn HR klare løn- og HR-administration i én arbejdsgang.

Læs mere og opret en gratis konto her – https://www.danlon.dk/

Intect er et innovativt lønsystem, der giver dig en bedre og mere intuitiv lønproces. Vi har skabt et lønsystem, der effektiviserer din lønadministration, hvor du hverken går på kompromis med lønfaglighed eller kvalitet. Gennem en bedre og mere intuitiv lønproces vil du samtidig opleve, at du og din virksomhed opnår en væsentlig tidsbesparelse. Mange af vores brugere oplever nemlig en tidsbesparelse på op mod 80%. SmartTID integrerer til Intect direkte via API.

Læs mere om Intect her https://intect.io/da/kontakt/

Zenegy baner vejen for en helt ny generation af løn- og HR systemer. Gennem et brugervenligt system har de minimeret manuelle arbejdsopgaver ved at digitalisere og automatisere virksomhedens lønprocesser. SmartTID integrerer til Zenegy via API.

Læs mere om Zenegy her https://zenegy.com/

ERP-leverandører

SmartTID har en standard integration til e-conomics projekt og ordre modul. Vi lægger stor vægt på at understøtte den opbygning vores kunder har valgt i deres ERP system.

Vi arbejder sammen med rigtig mange ERP leverandører, som har hjulpet med at integrere vores kunders ERP løsning med SmartTID. twoday RelateIT har lavet en standard integration mellem Microsoft Dynamic NAV sag og MPS modul, så det passer 100% sammen med SmartTID.

Visma Enterprise Danmark er førende leverandør af løn- og HR-systemer på det danske marked. Flere end 1.400 mellem og store virksomheder har i dag et af vores systemer, herunder Visma Løn, Visma HR, Visma.net Expense og Visma EasyCruit. Vores løsninger er til for at understøtte medarbejderens rejse i en virksomhed med automatisering af essentielle processer såsom rekruttering, personale- og lønadministration. Vores kunder skal kunne koncentrere sig om deres kerneforretning i tillid til, at vi håndterer deres løn- og HR-forpligtelser korrekt.
Visma Enterprise er en del af Visma, der er Europas førende udbyder af softwareløsninger til både det private og offentlige marked. I Visma har vi omtrent 8.500 ansatte fordelt over 12 lande, der sammen ønsker at sætte nye standarder for fremtidens IT-løsninger.

Systemerne taler sammen

Vi finder det vigtigt at forenkle og effektivisere hverdagen for landets Løn- og HR-ansvarlige med hjælp fra vores systemer. Visma HR og Visma Løn taler derfor naturligvis sammen. Det betyder, at alt medarbejderdata er integreret på tværs af vores systemer.

Visma integration til SmartTID

BDL A/S er et ERP-virksomhedskonsulenthus med dyb viden inden for udvikling og implementering af Microsoft Dynamics 365 Business Central, NAV & Power Platform.

Hos BDL lægger vi stor vægt på forskellighed, så vi altid kan stille en konsulent, der dækker lige præcis dine behov. Det stærkeste team med de bedste kompetencer og tværfaglig forståelse giver den største værdi for kunden.

Erfaring fra forskellige brancher koblet med blandingen af ny viden og rutine inden for ERP-systemer skaber en god dynamik, og gør os i stand til at tilbyde vores kunder et produkt af høj kvalitet. Samtidigt gør det os i stand til at supportere alle versioner af NAV og Dynamics 365 Business Central.

Vi har gennem alle årene samarbejdet med såvel små som store produktions-, handels-, service- og logistikvirksomheder. Derfor har vi et godt kendskab til kerneprocesserne i din forretning.
Vi ved hvad der er vigtigt i branchen og kan give kompetent og seriøs sparring inden for disse områder, hvad enten din virksomhed vil have en add-on til et eksisterende Dynamics NAV, løftes til Business Central eller ønsker at flytte sit ERP-system fra fx Dynamics AX / C5 til Microsoft Dynamics 365 Business Central.

https://bdl.dk/

Øvrige

Jysk IT levere IT løsninger, primært til landbruget i hele landet. Vi har haft stor glæde af at medarbejderne hos Jysk IT ofte peger på SmartTID som en mulig leverandør af tidsregistrering til deres kunder. Jysk IT har styr på alt det tekniske og får det hele til at spille til glæde for vores fælles kunder

LandboNord har henvist en lang række landmænd i det nordjyske til SmartTID. Sammen har vi lavet en integration til det lønsystem LandboNord bruger til deres kunder. Herved opnår både kunderne og LandboNord en administrativ besparelse og effektivisering

ITD er en privat brancheorganisation for de professionelle transport- og logistikvirksomheder. De rådgiver og skaber netværk for mere end 800 medlemsvirksomheder. De varetager transport- og logistikbranchens interesser politisk nationalt og internationalt. De giver samtidig medlemsvirksomhederne målrettede værktøjer, som gør en positiv forskel i den travle transportørs hverdag. SmartTID har en løsning som understøtter de overenskomster som ITDs medlemmer anvender. Vi har et tæt samarbejde med ITD om at løse konkrete opgaver med tidsregistrering hos deres medlemmer.