Startpakke uden hardware

Hvis der udelukkende anvendes smartphone eller Ipad. I startpakken, registreres der ikke med tags men ved indtastning af adgangskode. 2.795,-

Startpakke med hardware

12″ tablet til vægmontering. Der medfølger 15 tags. Tilsluttes LAN eller Wifi. 5.995,-

Fra kun 49,- kr. pr. måned

De første 3 timers konsulentarbejde følger med i din startpakke

Der følger 3 timers konsulentarbejde med i startpakkerne som kan bruges til installation, opsætning, undervisning, integration med videre. Disse 3 timer leveres som oftest i fx. 3 * 1 time hvor en af vore konsulenter hjælper jer via telefon og fjernsupport, som oftest til mindre installationer.

Yderlige konsulent timer afregnes på timebasis til 1.195,-. Der kan rekvireres fast tilbud på de enkelte opgaver.

Månedlige omkostninger med SmartTID

Ovenstående priser er pr. måned, ex. moms og opkræves månedsvis bagud. Forbruget pr. måned opgøres hver den 20. i måneden.

En medarbejder bliver opkrævet så snart der ligger en registrering i kladden på vedkommende indenfor den seneste måned og prisen er den samme uanset om registreringen kommer fra en tag-læser, tablet eller smartphone.

Bemærk mindsteprisen, hvor der opkræves for minimum 5 medarbejdere og én administrativ superbruger i de måneder SmartTID har registreret tid.

Priserne pr. bruger (superbruger og holdleder) er til SmartTID webportal. Kontakt os mht. priser på brugere til vores Windows klient.

Priseksempler

Eksempel 1

En virksomhed der registrerer komme/gå for 10 medarbejdere og har én administrativ medarbejder der skal have adgang til SmartTID. Der er ikke behov for adgang til specielle funktioner, derfor er Standard pakken dækkende

10 medarbejdere (komme/gå) á 49,- = 490,-
1 bruger á 179,- = 179,-
Samlet 669,- pr. måned

Eksempel 2

En virksomhed der registrerer komme/gå for 30 medarbejdere, jobregistreringer for 20 af disse og har to administrative medarbejdere der skal have adgang til SmartTID. Der er behov for håndtering af overenskomster og lokalaftale, men ikke mere specielle funktioner, så derfor er Standard pakken valgt

30 medarbejdere (komme/gå) á 49,- = 1.470,-
20 medarbejdere (jobregistrering) á 29,- = 580,-
1 superbruger á 179,- = 179,-
1 holdleder á 59,- = 59,-
Samlet 2.288,- pr. måned

Prøv SmartTID gratis i 30 dage

Udfyld kontaktformularen, så vi kan vende tilbage med en løsning på jeres tidsregistrering i virksomheden

Har I nogen spørgsmål?

Ring og hør nærmere om hvad vi kan tilbyde jer:

Tlf: 70 200 795

eller send os en mail til:

info@smarttid.dk

Copyright © SmartTID